יום שלישי, 15 בינואר 2013

מיסטיקנים און ליין



פירוש חלומת לפי היהדות

משחר ההיסטוריה ראה האדם כי לחלומות כוחות מיסטיים נבואיים המשפיעים על חיינו. הרמב"ם טען כי כל המידע והחוכמה שיש לאדם מגיעים לו בחלומו. הרמב"ם שקד על מחקר מעמיק בנושא החלומות והשפעתם. שנים מאוחר יותר, היום, המדע מסביר לנו כי כל שעובר על האדם במהלך היום מתעכל ונחרט במוח רק במהלך שעות השינה.
גם חכמת הקבלה מסבירה על חלומות ופיתרונם. בפורטל מיסטיקנים און ליין יש מומחים לפתירת חלומות על פי הקבלה. בקבלה העולם מחולק לארבע יסודות:

עולם האצילות – בו שוכנת השכינה, היא הצד הנקבי באלוהות, וכמובן הקדוש-ברוך-הוא. בעולם הזה מצוי כל המידע אודות העתיד והקרב לבוא לעולמינו.
עולם הבריאה – בו שוכנים הכרובים והשרפים, להם לפי היהדות יש שש כנפיים, והם בדרגה רוחנית מאוד גבוה, ובעלי אנרגיות גדולות וכוחות.
עולם היצירה – בעולם היצירה נמצאים שליחי אלוהים, כלומר המלאכים, שלהם יש שני כנפיים. החלומות הנבואיים שאנחנו רואים בשנתינו מגיעים מעולם היצירה. ישנם שני סוגי מלאכים: מלאכי השרת – מלאכיו הטובים של האל, ומלאכי חבלה – שליחים של מלאך המוות. החלומות הטובים שולחים אלינו מלאכי השרת, ואילו חלומות רעים וסיוטים שולחים לנו מלאכי החבלה. אלה שמות מלאכי השרת:
 רפאל – קשור ברפואה.
אוריאל – מלאך בדמות אדם. אוריאל הוא שליח, ומשדר מסרים. הוא חביב ונעים הליכות, והוא השומר על הקשר בין העולם של מטה ובני האדם, לעולם של מעלה ולאלוהים.
מיכאל – הוא המלאך האחראי על עם ישראל, ובכל הקשור בו. דמותו של מיכאל מסתורית מאוד ומיסטית. הוא מוזכר בתנ"ך כמה פעמים ובעיקר בסוף ספר דניאל.
גבריאל – המלאך גבריאל קשור לצדק, לדין, לעוצמה ולכוח. הוא נפוץ מאוד באיסלם, ומופיע פעמים רבות בקוראן בשם "ג'יבריל".

עולם העשייה – זהו העולם הגשמי, עולם המעשה.
בני האדם קולטים מסרים רק מהעולמות התחתונים, שהם עולם הבריאה ועולם היצירה. אבל, עד שהמידע מגיע אלינו הוא מסתובב בין ארבעת העולמות הללו. מקובלים, בעלי כוחות גדולים וקשר חזק לדת, יכולים ללמד אתכם על המסר שמועבר אליכם מן העולמות העליוניים. במיסטיקנים און ליין תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה