יום ראשון, 3 בפברואר 2013

השתלות שיניים



השתלות שיניים – 'חייבות' בשתלים דנטליים
כידוע, השתלות שיניים הן אחד מטיפולי השיניים הנפוצים, החיוניים והנחוצים ביותר ללא כל צל של ספק. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין השתלות שיניים כלל לא יכולות לבוא לידי ביטוי ללא המוצר והפטנט הייחודי של שתלים דנטליים, שתלים אשר, למעשה, מהווים את העוגן והבסיס לכל השתלת שיניים. למען המחשה, מבין כל הכלים והאמצעים הדרושים לטיפולי שיניים, השתלים הדנטליים הינם ה'מיוצרים' ביותר.

על ה'קשר' בין השתלות שיניים לשתלים דנטליים
ובכן, השתלות שיניים הן טיפול שיניים רפואי אשר המטרה שלו הינה אחת ויחידה: להחליף שיניים פגומות ברמה כזו או אחרת בשיניים חדשות, מלאכותיות אמנם, אבל כאלו אשר נראות טבעיות ביותר לצורך העניין. במילים אחרות, השתלות שיניים 'מחייבות' התערבות כירורגית, חיצונית ופולשנית – התערבות אשר כלל לא 'תצלח' בהיעדרם של שתלים דנטליים אשר מהווים את ה'בורג' בין תהליך ההשתלה לשיניים החדשות עצמן.


שתלים דנטליים איכותיים – השתלות שיניים איכותיות
כאמור, השתלות שיניים הינן טיפולי שיניים נפוצים ונחוצים ביותר. יחד עם זאת, על מנת שהם 'יבטיחו' את כל המטרות והיעדים שלהם, רופאי שיניים חייבים לעשות שימוש אך ורק בשתלים דנטליים איכותיים, כלומר, כאלו אשר עשויים מחומר הגלם טיטניום (ובאנגלית TiAl6V4), הלא היא מתכת אצילה אשר לא רק משמשת כחומר גלם מושלם בעבור טיפול השיניים, אלא גם מבחינת כל מה שנוגע למערכת הגומלין שלה עם הגוף. הלכה למעשה, טיטניום לא יוצר שום תגובה כימית עם הגוף. לא בכדי אומרים, כי, שתלים דנטליים איכותיים מאפשרים השתלות שיניים איכותיות ביותר ואשר מספקות למטופל איכות חיים ונוחות רבה לצד וויזואליות יפה.

השתלות שיניים – רק אצל רופאי השיניים הטובים ביותר
חשוב להדגיש את העובדה, כי השתלה של שיניים הינה פעולה טיפולית סבוכה ומורכבת ביותר. בטח כאשר היא חייבת בהברגה כפולה פנימית וחיצונית של השתל בתוך עצם החניכיים. אם כן, את הפעולה והטיפול האמורים יכולים לספק אך ורק רופאי שיניים מנוסים ומתמחים בסוג זה של פעילות כירורגית. במילים אחרות, השתלות שיניים, רק אצל רופאי השיניים הטובים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה