יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



אקסיום פועלת עם חברות ניהול
כפי שאתם בוודאי יודעים, אקסיום היא חברה אשר עוסקת בהשקעות נדל"ן בחו"ל. החברה אוספת כסף ממשקיעים שונים כאלה ואחרים אשר מעוניינים להשקיע את כספם בנדל"ן משום שהם מאמינים בתשואות שניתן להרוויח בעת השקעה נבונה - מנתבת אותם לצורך השקעה בנדל"ן איכותי ומניב, ומחזירה את התשואה אל המשקיעים. יחד עם זאת, צפה ועולה שאלה חשובה מאד. כאשר זה נוגע לניהול היום - יומי של הנכס - בעיות אשר עולות מצד השוכרים, ניקיון וטיפול בנכס, שיפוצים נדרשים, הרחבה ושיפוץ וכיו"ב - איך בעצם יכולה אקסיום לבצע את הניהול מרחוק? האם יש לה סניפים בחו"ל? האם הדבר באחריות השוכרים? או באחריות המשקיעים? ובכן, יש לכך דווקא תשובה אחרת - באמצעות חברות ניהול מקומיות אשר עושות את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר ללא כל צל של ספק!

כל היתרונות בפניה לחברת ניהול
בעצם, בכך שחברת אקסיום פונה לחברות ניהול מקומיות שיבצעו את העבודה של ניהול הנכס, היא מאפשרת למשקיעים שלה ליהנות ממספר יתרונות. ראשית, המשקיעים עצמם פטורים מלעסוק בבעיות יומיומיות שעולות בנכס. הם לא מקבלים לפתע טלפונים מחו"ל מטעם השוכרים, ויכולים לנתב את זמנם לדברים אחרים. מעבר לכך, אקסיום עצמה לא צריכה כך לנתב את המשאבים שלה עצמה לטובת טיפול יומיומי בנכסים הללו. חשוב לזכור שאקסיום היא חברה ישראלית, ותמיד קיים פער בין מדינות זרות. בכך שאקסיום פונה לחברת ניהול מקומית, היא מבטיחה ניהול יעיל של הנכס מול השכורים, שכן חברת הניהול המקומית מכירה היטב את התרבות הארגונית במדינה, מכירה את ההווי, את ההסכמות השונות, ובעצם יכולה לקיים דיאלוג הרבה יותר נוח ושוטף מול השוכרים.



ניהול של השכורים עצמם
מעבר לכך, חברת אקסיום מאפשרת לקיים גם מודל נוסף של ניהול הנכס- וזאת באמצעות ניהול ישיר של השוכרים עצמם. יש לעתים פרויקטים שבהם השוכרים דווקא מעדיפים שיטה זו, ואקסיום הולכת לקראתם, אם כי גם כאן אקסיום שוכרת את  שירותיה של חברת ניהול, כדי שתבצע בקרה על הנכס כל הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה