יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

call center



call center לעסקים קטנים
כל ארגון או בית עסק רציני זקוק לשירות של מערכת לניהול תקשורת שתהיה טובה ביותר ותעשה את העבודה שלה בצורה המקצועית ביותר. מערכות call center הן מערכות לניהול תקשורת בין לקוחות לארגונים עסקיים או ציבוריים שונים. המערכות מפקחות על התקשורת שבין מחלקת השירות ובין הלקוחות ומספקות שירות לניהול עומסים בזמן אמת, וכמו כן הפקת דוחות באשר לתפוקת השירות ולגבי ניהול העומס. מערכות אלה מאד נפוצות בארגונים ומוסדות גדולים כאלה ואחרים, וזאת מכיוון שרק ארגונים כאלה חייבו שימוש במערכות מורכבות ומשוכללות אלה. לאחרונה החלו להיכנס מערכות call center לעסקים בינוניים ואף קטנים על מנת לשפר את רמת השירות שלהם  מול הלקוחות בצורה משמעותית ביותר על כל המשתמע מכך בסופו של דבר.



היתרונות של מערכת call center לעסקים קטנים
·         שימוש יעיל - מערכות אלה לעסקים קטנים נבדלות מן הסתם מן המערכות הגדולות אשר מיועדות לארגונים גדולים באופן שבו הן משתמשות במשאבי המערכת. מערכות לעסקים קטנים ובינוניים משתמשות במשאבי מערכת מינימאליים, אך מציעות תפוקה אופטימאלית ללא כל צל של ספק.
·         הטמעה קלה – בעוד שמערכות קול סנטר בארגונים גדולים כאלה ואחרים דורשות הטמעה מורכבת והקצאת משאבי אנוש רבים, הרי שהמערכות המיועדות לעסקים קטנים מאופיינות בתהליך הטמעה הרבה יותר פשוט וקל ומאד נוח לשימוש מן הסתם. מערכות אלה מאד אמינות ביותר, ונדיר שמתגלים בהם תקלות, וזאת בשל פשטותן.
·         התאמה יעילה – מערכות call center חדישות המותאמות לעסקים קטנים ובינוניים מותאמות בצורה מאד יעילה לדרישות של עסקים קטנים ויש להן יתרונות רבים. לדוגמה: המערכות מסוגלות להפיק דוח ביצועים בזמן אמת ולעדכן את נציגי השירות אודות העומסים בכל רגע נתון ברמת המרכזיה או ברמת נציגי שירות הלקוחות. יתרון נוסף הוא יתרון הניתוב. מערכות אלה מסוגלות לזהות את המתקשר על פי המספר שממנו הוא מחייג ועל ידי כך לנתב אותו למחלקה המתאימה לו ביעילות ובמהירות גבוהים הרבה יותר.
במערכות אלה יש גם יישומים טכנולוגיים חדשים שמשולבים במערכת כמו: הקלטת שיחות, מערכת מסרים מרכזית וכיוצא באלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה