יום שלישי, 14 בינואר 2014

הפירנאים - יעד מושלם לחופשה מושלמת



אתם בקרוב יוצאים לחופשה של שבועיים, ומתחשק לכם לטוס לחו"ל? מחפשים יעד אטרקטיבי במיוחד לצורך הענין, לא שגרתי, שבו תוכלו ליהנות מחופשה מושלמת אשר תותיר אתכם עם הרבה מאד חוויות יוצאות מן הכלל וזכרונות טובים רבים? מה דעתכם על טיול בפירנאים? אם אתם בענין, הגעתם בדיוק לכתובת הנכונה – הנה כל המידע שעליכם לדעת על אזור הפירנאים, כדי לבדוק אם טיול כזה מתאים לכם, במאמר שלהלן.

כמה דברים שכדאי לדעת על הפירנאים
רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן את הטיול, הנה כמה מילות רקע על האזור המופלא הזה של הפירנאים. אם כן, הפירנאים הוא רכס הרים מרהיב במיוחד לכל הדעות, המשמש כקו גבול בין ספרד לצרפת, שהפסגה הגבוהה ביותר שלו מתנשאת לגובה של למעלה מ-4,000 מטרים. האזור לא היה מתוייר מאוד בעבר, אך מאז שנות השישים, תושביו התחילו ליהנות מתיירות, שחלק ניכר ממנה הוא תיירות סקי. אזור הפירנאים מתאים בעיקר לחובבי טבע, שאוהבים נופים, נהנים ללכת ברגל במסלולים מאתגרים ויודעים להעריך את נפלאות הבריאה. 




האזור הפך לאטרקציה גם עבור חובבי ספורט אתגרי, וכיום, אתרי תיירות רבים מציעים ראפטינג, טיולי ג'יפים לרגל ההרים, רכיבה על אופני שטח, קפיצות באנג'י וטיפוסי הרים. תיירות הסקי, כאמור, פורחת באזור, ואוהבי סקי מושבעים יוכלו ליהנות ממספר אתרים מרהיבים ביופיים המכוסים בשלג בעיקר בתקופת החורף. הנסיעה בדרכים העקלקלות לאורך הרכס היא חוויה של ממש, והיא מאפשרת להתוודע גם אל הכפרים הקטנים ואל עיירות ההרים הציוריות, שיש בהן משהו מיוחד, ושנבדלות מערים אירופאיות אחרות בסגנון הבנייה ששולט בהן, שהוא בעיקר שאוב מימי הביניים. שמורות טבע ופארקים רחבי ידיים הם מראה שגרתי בפירנאים, והם מהווים גן עדן של ממש עבור כל אלה שאוהבים לתפוס קצת שלווה.

לתת קפיצה קטנה לעיר
כדי לתבל את הטיול בחוויה עירונית, יוכלו כל מי שיחליטו לבקר באזור, לנסוע כמה שעות לאחת הערים הקרובות בצרפת או בספרד, וליהנות מהנפלאות שלכל עיר יש להציע: מרכזי קניות, תרבות, שפע קולינארי ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה