יום שבת, 17 במאי 2014

גן אירועים



גן אירועים לכנסים עסקיים
כנסים עסקיים רבים מחפשים מקומות לא שגרתיים ולרבים מבעלי העסקים לא מתאים לערוך כנסים אלה במלון. גן אירועים מתאים בדיוק לצרכים אלה והוא יכול להעניק לכם אווירה מיוחדת במינה ושורה ארוכה של שירותים שיהפכו עבורכם את האירוע למיוחד במינו.
ראשית, גן אירועים הוא מקום מחוץ לעיר באווירה כפרית מלאת צמחייה וללא רעשי והמולת העיר. גם ההגעה לגני אירועים קלה ונוחה לצרכים אלה מאשר כניסה לעיר בשעות התנועה העמוסות. שנית, גן אירועים יכול להציע לכם מגוון שירותים ייחודיים שיהיה קשה מאד לקבל באולמות או במלונות, ודבר אחרון הוא המחיר שיכול להיות אטרקטיבי יותר מכל מקום אחר.
היתרונות של גן אירועים לעריכת כנסים
·         כנסים רבים מזמינים אנשים מכל רחבי הארץ ואפשרות ההגעה למקומות אלה הרבה יותר נוחה מהגעה למרכזי הערים.
·         בכנסים אלה יש צורך, במקרים רבים, להקים דוכנים של הספונסרים השונים של הכנס ובגן אירועים הדבר מתאפשר בקלות כי מדובר במקום עם גינה גדולה שבה ניתן להקים דוכנים אלה בנוחות וללא צפיפות.
·         בכנסים אלה נהוג להגיש ארוחה או אוכל. גן אירועים ערוך להכין ולהגיש אוכל מכל הסוגים והמינים לרבות ארוחות מלאות, כריכים או מאכלי גבינות שונים, שתייה חמה וקרה וכדומה. ניתן להגיש את האוכל ליד שולחנות או בסגנון של הגשה עצמית ואכילה בעמידה וכדומה.
·         בכנסים אלה יש צורך באביזרים רבים כדי לקיים את הכנס לרבות: מערכת הגברה. מיקרופונים, דוכן או במת נואמים, מקרן וידאו ומסכים גדולים להקרנת סרטונים או מצגות וכדומה. גן אירועים ערוך ומוכן לכל הדרישות הללו ובנוסף תוכלו לבקש לעצב אתה מקום בכל סגנון שתבחרו לצרכים העסקיים שלכם לרבות תליית שלטים, פרסומות וכדומה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה