יום שבת, 14 ביוני 2014

אפשרויות תצורה של מרכזיות לעסקים קטנים



במידה ואתם מעוניינים לבחור מרכזיות לעסקים קטנים, חשוב מאד להכיר את תצורות העבודה השונות של המרכזיות. בעוד שעסקים בינוניים, ובוודאי שעסקים גדולים, לרוב בוחרים במרכזיה אשר תותקן אצלם, הרי שעסקים קטנים נמצאים לא פעם בנקודת מפתח - האם משתלם להם להחזיק את המרכזיה אצלכם, או דווקא לקבל את השירותים מחברה חיצונית? הנה כל האפשרויות שיש:

כך תבחרו את האפשרות הנוחה
אפשרות אחת, היא כאמור לבחור מרכזיות לעסקים קטנים שיותקנו באופן פיזי בתוך העסק עצמו. הדבר מתאים למי שרוצה לקבל שליטה מלאה על ניהול המרכזיה שלו. כמובן ששליטה אפשרית גם באפשרויות האחרות - אבל כאן אתם יכולים לטפל בעצמכם בחומרה, ויש מנהלים שמעדיפים זאת. במקרים הללו, אפשר לבחור בין מערכות מוכנות, לבין מרכזיות לעסקים קטנים שפועלות בשיטת הקוד הפתוח, כך שגם ניתן לבצע התאמות שונות של המערכת לצרכי העסק.



אפשרות נוספת, היא לבחור מרכזיות לעסקים קטנים שפועלות בשיטה של מיקור חוץ. בשיטה זו, מקבלים את השירות דרך חברת תקשורת. מדובר על חברות תקשורת גדולות ומוכרות - כמו בזק, נטוויז'ן, וכיו"ב. שיטה זו יש לציין, נחשבת ליקרה באופן יחסי, אך היתרון הוא בעבודה עם חברה שהיא מוכרת ובעלת מוניטין טוב, כך שתמיד יש מענה.
אפשרות השלישית היא להתקנה של מרכזיות לעסקים קטנים דרך שירותי ענן, אצל חברות חיצוניות שנותנות שירותי מחשוב. לעתים קרובות אלו עסקים בינוניים שנותנים שירותים לעסקים קטנים. היתרון כאן הוא בגמישות הגבוהה, לצד המחירים הזולים - והדבר בהחלט מתאים לעסקים קטנים רבים.

ומה מתאים לכם?
יש כאמור מספר אפשרויות להתקנת מרכזיות לעסקים קטנים. חשוב מאד להיות עם האצבע על הדופק באשר לשפע האפשרויות. יש לא פעם עדיפות לשיטה כזו או אחרת, ואפשר גם לפנות לייעוץ בתחום, אם אתם מתלבטים באשר לאפשרות הטובה ביותר להתקנת מרכזיות לעסקים קטנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה