יום חמישי, 31 ביולי 2014

שמלות כלה מיוחדות

מרגע ההחלטה להתחתן ועד לרגע החתונה בפועל, החתן והכלה מלאים בתכנונים והתרגשויות. על הזוג לתכנן היכן תתקיים החתונה, איזה אוכל יוגש, מי יצלם אותם, אילו בגדים ילבשו ועוד פרטים קטנים שיחד מתחברים לאירוע גדול. עבור כל כלה, החתונה היא הזדמנות להלביש על עצמה שמלה חד פעמית ולכן היא מחפשת אחר שמלות כלה מיוחדות.

בחירת שמלת כלה
כל כלה היא מיוחדת במינה, אך שמלת הכלה שלה תהיה שונה. ישנו מבחר גדול של שמלות כלה מיוחדות כשמטרתה של הכלה היא לבחור את השמלה הכי מיוחדת עבורה. כמובן, עבור כלה אחת תתאים שמלה אחת כשהאחרת תמצא עצמה עם כלה נפלאה משלה. שתיהן יחפשו אחר שמלות כלה מיוחדות מהן ימצאו את השמלה האחד המתאימה ביותר.



לבחור מתוך המבחר
כל כלה חולמת על שמלה בצורה אחרת. אחת חולמת על שמלת קצפת והאחרת על שמלה צמודה. אחת תחליף שמלות במהלך החתונה והאחרת תישאר עם אותה אחת. ישנו מבחר של שמלות כלה מיוחדות ועל מנת להקל על הבחירה מומלץ לחשוב קודם כל מהו הסגנון המועדף עלייך. לאחר בחירת הסגנון המועדף משימת בחירת שמלת הכלה תהיה קלה הרבה יותר. כמובן, לאחר שבוחרים את הסגנון חשוב לקבוע גם את התקציב והאם בוחרים בשמלה או שתיים. כל ההחלטות הללו צריכות להתבצע לפני שניגשים לחפש שמלת כלה ועורכים מדידות. 

נוחות

שמלות כלה מיוחדות צריכות לא רק להיות יפות בקטלוג אלא גם נוחות על הגוף. השמלה מלווה את הכלה ביום הכי מרגש של חייה ואיתה היא תצטלם, תלך לחופה ותשתולל על רחבת הריקודים. שמלה שיושבת טוב על הגוף ואפשר לזוז איתה היא בהחלט שמלה מיוחדת והזיכרון ממנה יהיה בלתי נשכח, הרי היא תופיע בכל תמונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה