יום שבת, 11 באוקטובר 2014

מוקד שירות



זמינות לכל אחד בכל שעה
העסק שלך נמצא באזור מסויים והוא פתוח בשעות קבועות. אבל, הלקוחות שלך מתעוררים בשעות שונות והצורך שלהם שתיתן להם שירות יכול להיות בשעות שונות משלך. היום, אין כל סיבה להפסיד לקוחות, אין כל סיבה שלא לתת שירות לכל אחד, בכל שפה ובכל שעות היממה. מוקד שירות מביא לעסק יתרונות רבים והוא יכול לסייע לכל אחד להשתפר ולהעלות את המכירות שלו מבלי להתאמץ או בלי להיות זמין בכלל. מוקד שירות יכול להיות זמין ללקוחותייך בכל שעה ביממה, בכל שפה ואין זה משנה היכן אתה נמצא.

כל שעה ביממה
עידן האינטרנט גרם לכל המידע להיות זמין עבור כל אחד ובכל שעה של היום. אנשים גולשים בבוקר, בערב, באמצע הלילה ויכולים "פתאום" להבין כי הם רוצים בשירות שלך. אם אתה רוצה לתת שירות טוב ללקוחות ולא לפספס אף שיחה ואף לקוח, כדאי מאד שתברר אודות מוקד שירות ותפרסם שאתה נותן שירות בכל שעות היממה (אם תרצה תוכל לבחור לתת מענה גם בשבת ובחג או להימנע מכך, תלוי בך ובקהל שלך).

לענות בכל שפה
גם אם אתה דובר אך ורק עברית, מהיום אתה יכול לתת מענה בכל שפה. השירות בשפות רבות רלוונטי במיוחד לעסקים אשר מוכרים סחורות והם יכולים להוביל אותה לכל מקום בארץ. באמצעות מוקד שירות שנותן מענה בכל שפה, תוכל להרחיב את קהל הלקוחות שלך ולהרוויח הרבה יותר משדמיינת.

מיקום
בעל העסק יכול להיות בתוך העסק, הוא יכול להיות בבית, בצפון או בדרום ועדיין לתת מענה לכל אחד, מכל מקום בזכות מוקד שירות. כל השיחות שתחליט ייכנסו למערכת של המוקד ומשם יינתן שירות מושלם לכל אחד, מכל מקום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה