יום ראשון, 19 ביוני 2016

לוטודיל



כל מה שצריך לדעת על מועדון החברים של לוטודיל

רוצים להגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה שלכם בלוטו? מעוניינים לשלוח טפסים על בסיס סטטיסטיקה בדוקה ולקבל התחייבות לשתי זכיות מדי חודש? בשביל זה הוקם מועדון החברים של לוטודיל. המועדון פועל כבר שנים רבות ויש לו אלפי לקוחות פעילים ומרוצים. בעזרת שירותי המועדון תוכלו לא רק לשפר את סיכויי הזכייה בלוטו, אלא גם להגשים חלומות גדולים ולחסוך הוצאות מיותרות.


כל אחד מנציגי מועדון החברים ישמח לספר לכם על המסלולים השונים. תוכלו לבחור את המסלול שמתאים לכם, להגדיר מספרים קבועים להשתתפות בכל סוגי ההגרלות או לשלב בין מסלולים על מנת להגדיל עוד יותר את סיכויי הזכייה. חברי המועדון גם משתתפים בהגרלות על רכבים והם נהנים מיחס אישי צמוד מהרגע הראשון. שירותי לוטודיל מתאימים למי שמכיר מקרוב את ההבדלים בין מסלולי ההגרלות השונים, או למי שעוד לא צבר ניסיון ולכן לא יודע כיצד להשתתף בהגרלות.


שלבים בהצטרפות למועדון

השלב הראשון בהצטרפות למועדון החברים של לוטודיל הוא מילוי טופס ייעודי. הטופס נמצא באתר האינטרנט של החברה ואפשר לבקש אותו גם בשיחת טלפון. לחברה שמפעילה את מועדון החברים יש שלושה סניפים באזורים שונים בארץ, כך שכל לקוח מקבל תשומת לב מלאה וצמודה.
בשלב השני הלקוח בוחר את מסלול ההגרלות ומקבל מידע נוסף על המנגנון הסטטיסטי. בעזרת השיטה של צמצום וסטטיסטיקה ניתן לשפר את סיכויי הזכייה ולהגדיל את ההסתברות. כמו כן, חברי לוטודיל נהנים מכוח של קבוצה ולכן הם מקבלים יתרון על פני ממלאי טפסים אחרים. אפשר להצטרף למועדון כדי להבטיח את שליחת הטפסים עם המספרים הקבועים בכל שבוע, גם כשאין אפשרות לצאת מהבית ולהגיע לאחת מהתחנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה