יום ראשון, 5 באפריל 2015

ארונות הזזה מחירים



ארונות הזזה מחירים ועיצובים
העיצוב הוא הפקטור העיקרי הקובע בארונות הזזה האם המחיר יהיה גבוה או נמוך. ככל שהעיצוב איכותי, מיוחד ואסתטי יותר, כך צפוי מחיר הארון לעלות. אף על פי כן, לא רבים מביאים בחשבון את הקשר בין מחירים ועיצובים. לקוח שרוצה לבצע רכישה מושכלת חייב לבדוק מה כולל הארון ולהתרשם מהמפרט הטכני. המפרט מספק מידע על העיצוב הכללי של הארון ועל המידות. בתוך המפרט יש נתוני עומק, גובה ורוחב. המפרט גם מאפשר התאמה אישית של ארונות הזזה במחירים מפתיעים לכל לקוח. 

התאמה אישית היא הסוד של חיסכון על ארונות הזזה במחירים נוחים. התאמה מתבצעת לאחר פגישת היכרות בין המעצב לבין הלקוח, על בסיס שיתוף פעולה ותוך כדי התאמות ושינויים בזמן אמת. אפשר לרכוש ארונות הזזה לקראת מעבר לבית חדש או במהלך שיפוץ דירה קיימת. ארונות הזזה גדולים משנים לחלוטין את האופי של החלל ויש להם יתרונות פונקציונאליים ואסתטיים.



בארונות הזזה מחירים תלויים בלקוח
ברכישת ארונות הזזה מחירים תלויים בלקוח לא פחות מאשר בחברה המייצרת פתרונות אחסון. במילים אחרות, הלקוח הוא זה שמחליט כמה להשקיע בארון ועל מה לוותר. לקוחות שמשתמשים במערכת שיקולים מושכלת יכולים לחסוך אלפי שקלים על בנייה ורכישה של ארון חדש. הלקוח יכול להציב סדר עדיפויות ברור, לברר על הבדלי מחירים בין חומרי גלם ולוותר על מידות מסוימות בתוך הארון כדי לשאת בהוצאות נמוכות יותר. 

לסיכום, בארונות הזזה מחירים תלויים בסוג העיצוב וגם בדרישות של כל לקוח. אלו נתונים שכדאי להתייחס אליהם כבר בשלבים הראשונים של השוואה בין הארונות. את ההשוואה מבצעים לאחר הגדרת צרכים וסדר עדיפות ותוך כדי בירור המפרט הטכני של דגמים הארונות השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה